01.09.2012

Hey, hey, I wanna be a rockstar!

Hei hei! Long time no see!
I det siste har jeg ikke gjort så forferdelig mye spennende!men har nå fått til noen bilder alikavell!
Soo, here we go!

Jeg harvært på festeligheter med fantastiske venner!

 

Jeg har lakkert negler, tent lys og vært på konsert! Type Nightwish! :D

 

 

Jeg har begynt på allmen påbygg på Meldal videregående skole! Trives råbra! :)

Jeg har fått Dorri kos tidlig på morgenen...
Jeg har kost meg masse med lillesnupp ❤
Vi har ikke vært så veldig heldige med været, skodda har ligget tykk flere dager!
Jeg har shjoppet..
Kost meg enda mer med lillesnupp! Her plukker vi rips :)
Jeg er fortsatt helt overbevist om at jordbær med sukker og melk er det beste som finnes!

jeg har uheldigviskloret klær!

Og jeg har blitt både mer og mer glad i mitt seneste valg av blekk!

“No mather where i will end up, no mather how old i'd be, i will allways believe! It will not allways mean that i will believe in good, but if you want something in youre life, you have to believe you can do it! Dream it, believe it, DO IT! <3

 

Akkurat nå, sitter jeg på en av mine yndlingsplasser! Nemmelig godstolen hjemme hos May Lene! Og skal være her heelt til i morgen! Altså, ikke i godstolen, men hos May Lene... Uansett, så begynner jeg og bli ganske sulten! Så skal begynne på middagen! Blogges! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar