14.08.2012

Angel tattoo's!

Sitter og ser litt på engler som jeg skal ha under den neste tattoo'n jeg skal ta! Fant noen jeg likte, en jeg likte best av de jeg fant, så regner med at det blir den! Ikke helt som jeg planla, for jeg ville egentlig ha en engel, et barn som satt og foldet hender og så opp mot himmelen.. Noe slikt som den her:

meen, så fant jeg denne:

Og tenkte, åååh, den passer jo råbra til teksten jeg skal tattoo'ere! Fant også en til som jeg likte, nemmelig denne:

For da kan jeg jo ha teksten "forran" vingen, om dere skjønner... Slik at engelen ligger under! Men da blir den jo ganske mye større, og kommer til og ta store deler av ryggen min! Ikke at jeg har noe imot og tattoo'ere hele ryggen, men med tanke på hvor dyrt det kommer til og bli.... Huff... Jaja, får vell bare begynne og spare med en gang! :p

Teksten jeg skal ha blir enten denne:

Eller dette:

Med annen skrift, og plassering så det ikke blir så langt "bortåver" såklart!

Hadde vært fint og høre hva dere mener!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar