07.08.2012

Akkurat i dag.. For 14 år siden <3

07.08.1998 er en dag jeg husker veldig godt.. Og uansett om min lillesøster har bursdag akkurat denne dagen, så kommer den også til og minne meg på noe annet.. Dette er den dagen, 14 år etter, at mitt søskenbarn Marius døde av leukemi, Marius var da 13 år... I år skulle han ha blitt 27 år.... Ofte sitter jeg og tenker på hvordan han hadde vært om han hadde levd nå, ville han ha vært gift? Hadde han hatt barn? Kom han seg i militæret som han ønsket så mye? Ble han basketball proff? Alt dette er spørsmål vi aldri kommer til og få svar på.. Bare noen dager før han ble syk var vi på ferie, hele familien, vi hadde det så bra! Vi var i Kristiansund. Da vi kom hjem dro du til Linesøya, for og være hos Mimmi og Bestefar, det var den siste plassen du var før du havnet på sykehuset... Den natten du døde lå jeg over hos Tone, jeg husker jeg våknet midt på natten, satte meg opp i sengen og sa, "Marius e dø hain no" også la jeg meg for og såve igjen... Du er faktisk borte, helt borte, og du kommer aldri tilbake... Jeg håper du og Bestefar passer godt på hverandre oppe i himmelen! Savner deg, Marius! Glad i deg, for alltid <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar